אן אס מוטורס - קונה רכבים

אנחנו זמינים עכשיו! למכירת הרכב, התקשרו או שלחו ווטסאפ

קונה רכבים לברזל

קונה רכבים לברזל

המודעות לשמירה על איכות הסביבה הולכת וגוברת מתוך ההבנה וההכרה בחשיבות הנושא, הרשויות המקומיות בהוראה ושיתוף של משרד התחבורה והמשרד ואיכות הסביבה מציגות הנחיות חדשות בכל הנוגע לפינוי רכבים מיושנים ובלתי שמישים אשר בעבר היו נוהגים "לקשט" לנו את צדי הדרכים. בעקבות ההנחיות ומודעות הציבור מהלכים אשר נועדו לפינוי מפגעים סביבתיים ולהאצת תהליכי המחזור מקבלים משנה תוקף. אחת הדרכים היעילות המיישמות הנחיות אלה היא פינוי ומכירה של רכבים משומשים באמצעות מכירתם לגורם מקצועי ומוסמך לכך קונה רכבים לברזל.

קונה רכבים לברזל - חוסך לכם כאבי ראש

אנו בחברת NS MOTORS מסייעים לכם למכור את הרכב הישן ותורמים לשמירת איכות הסביבה באמצעות ביצוע תהליכי מחזור של חלקי הברזל וחומרי הגלם האחרים מהם עשוי רכבכם. קונה רכבים לברזל מגיע עד לביתכם וגורר את הרכב הבלתי תקין או הישן מאוד מבלי שאתם נאלצים להתמודד עם מכירתו אשר עשויה להיות בעייתית וללא צורך בהשקעת מאמצים וכאבי ראש מיותרים וכן הפעולה תאפשר לכם לחסוך כספים הנדרשים להשקעה ברכב כגון הוצאות על רישוי וטסט או עבודות תחזוקה אשר בשלב זה הופכות לבלתי משתלמות.

קונה מכוניות לפירוק

קונה רכב לברזל – שימושים

יתרונות קניית רכב לברזל רבים ומשותפים הן למוכר והן לקונה ולציבור בכלל. רכבים אשר נמצאים כבלתי תקינים משמשים למכירת חלקי חילוף למוסכים או ללקוח הפרטי. במידה והחלקים אינם ראויים לשימוש, הרכב הישן המועבר למגרש המכוניות, עובר תהליכי מעיכה ודחיסה במטרה להעביר את השלדה למפעלי מחזור שם ממוחזר הברזל והופך לשמיש לצרכים שונים בהם הפקת מוטות ברזל דקים לבנייה, שימוש בברזל כחומר גלם למפעלים תעשייתיים ועוד. תהליך המחזור נמצא בחשיבות עליונה מבחינת משרד התחבורה והמשרד לאיכות הסביבה במטרה להגן על הסיבה ממפגעים סביבתיים.

למכור רכב ישן לברזל - כי הגיע הזמן להתחדש

קונה רכבים לפירוק או לברזל או יחסוך לכם כאבי ראש מיותרים וטרחה נוכח הקושי במכירת רכבים מיושנים. אנו בחברת NS MOTORS נגיע עד לחניית ביתכם ונגרור את הרכב אשר תופס מקום אך אינו כשיר לנסיעה וזאת בתמורה לתשלום הוגן והקפדה על שירות איכותי ואדיב. רכבים ישנים מחויבים אף הם בחידוש רישוי הרכב וביצוע טסט וזאת מבלי שנזכיר את ההוצאות על תיקונים ואחזקה, כל אלה הופכים את החזקת הרכב לבלתי משתלמת ובעוד מכירתו ללקוח פרטי ורציני הינה בעייתית, קונה רכב לברזל יקל על המלאכה ויציע לכם פתרון מיידי, נוח ומשתלם.

 

אן אס מוטורס -קונה רכבים ישנים לברזל

אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל שעה ואנו נשמח לשלוח את אחד מצוותי השירות שלנו אשר יגרור את רכבכם מפתח הבית. חברת NS MOTORS מחזיקה ברישיון בתוקף של משרד התחבורה ופועלת במקצועיות ואמינות. אז זה הזמן לפנות מקום לרכב החדש שלכם, אנו נקנה מכם את הרכב הישן באופן מהיר ונוח וללא ספק נותיר אתכם מרוצים ועם חיוך מהשירות האדיב.

קונה רכבים לפירוק ונסיעה
שירות בפריסה ארצית​
רוצה למכור את הרכב?
התקשר עכשיו ואנחנו בדרך אליך!
או השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

Table of Contents