אן אס מוטורס - קונה רכבים

אנחנו זמינים עכשיו! למכירת הרכב, התקשרו או שלחו ווטסאפ

קונה רכבים בתל אביב

קונה רכבים לפירוק בתל אביב ובפריסה ארצית

כל מי שעובר ברחובות תל אביב מכיר את המחזה של רכבים ישנים המעלים אבק ותופסים חניה במשך חודשים ארוכים. בטח גם נתקלתם בפלאיירים שמודבקים עליהם מטעם קונה רכבים בתל אביב המציעים לקנות את הרכב ותהיתם לגבי זה. 

אולי זה רכב ישן שלכם שהפסיק לעבוד ונשאר תקוע בחניה חודשים ואין קונה? אז בטח גם התחלתם לקבל קנסות מעיריית תל אביב ודרישה לפנותו לאלתר. אז שתדעו שכחלק מהמאבק של איכות הסביבה המדינה מעודדת קנסות כבדים ואף גובה אותם מבעלי רכבים נטושים.

יש לנו פתרון עבורכם! רוצים להימנע מקנסות ואי נעימות, ואפילו להרוויח כסף נאה עבור הרכב שלכם? פנו אלינו – קונה רכבים בתל אביב – ונגיע עד אליכם, נשלם לכם במזומן במקום, ואפילו נפנה את הרכב על חשבוננו!

רכב ישן בתל אביב - עדיף למכור וכמה שיותר מהר

כאשר אין קונים לרכבך הנטוש או הפגום לאחר תאונה, הפתרון הטוב ביותר הוא לפנות לחברה מסודרת, אשר קונה רכבים בתל אביב לנסיעה או לפירוק, ובמחיר הוגן. במידה ואין אפשרות להחזיר את הרכב לכביש, תפרק אותו לחלקים למיחזור או לחלקי חילוף לרכבים. במידה ועדיין אפשר להשתמש ברכב, תתקן ותשדרג אותו למכירה. עיסקה המשתלמת מאוד לכל הצדדים, לקונה, למוכר ובעיקר לאיכות הסביבה.

קונה רכבים יד שניה

2022 - עידן של מיחזור רכבים ישנים

בעידן בו כמעט כל חומר ממוחזר לאחר השימוש, אין יותר טבעי מלפרק מכונית ישנה ולעשות שימוש חוזר בחלקים. חלקי ברזל מותכים וממוחזרים עד לשימושם כברזל לביניין, זכוכיות מהרכב הופכות לקערות ושאר כלי בית, צמיגי הגלגלים לחומרי איטום ועוד. חלקים אחרים משופצים ונמכרים לחנויות לחלקי חילוף.

מכור את רכבך הישן לחברה מסודרת ומקצועית

נושא קנייה ופינוי של רכבים נטושים הוא נושא רציני הדורש הבנה רבה בתחום. נציגיה המקצועיים של החברה יגיעו עד ביתך בכל מקום בארץ, ישלמו לך עבור הרכב מחיר הוגן ויגררו אותו למלאכת הפירוק והמיחזור. סוף כל סוף יפסיקו להגיע לתיבת הדואר שלך דרישות לתשלום קנס.

תל אביב לא תומכת במכוניות ישנות ונטושות

היום בגלל המודעות הגוברת ומאמציו החיוביים של המשרד להגנת הסביבה, המדינה לא מאפשרת להשאיר רכבים אשר אינם בשימוש בצד הדרך או בכל מקום אחר. מי שיכול לעזור טוב יותר מכולם במקרה כזה הוא קונה רכבים לברזל שאוסף את הרכב שלכם (תמורת תשלום כמובן) וגם חוסך לכם קנסות והעסקות עם הרשויות. קונה רכבים לפירוק בתל אביב ובכל מקום בארץ, למעשה מנקה את הרחובות מגרוטאות ומנצל את כלי הרכב האבודים למיחזור ולשימוש חוזר. כך נחסכת מכדור הארץ פסולת מצטברת.

רכב נטוש והצטברות של זוהמה

רכבים נטושים צוברים אבק, צואת יונים, מיני חיות משונות ההופכות את הרכב הנוח לביתן, חתולי רחוב הופכים לדייריו ובקיצור, בית גידול נפלא לחיידקים. לכן מפגע סביבתי כמו רכב העומד ללא שימוש או רכב נטוש בצד הכביש, מחייב פינוי ועדיף ליצור קשר עם קונה רכבים ישנים לפירוק הנותן שירות בתל אביב שיקנה את רכבך וידאג לגרור אותו ממקומו, מאשר להוציא כסף על קנסות כבדים בגין אותו הרכב.

קונה רכב לברזל בתל אביב- רכב לאחר תאונה

תאונות דרכים מתרחשות לרוב לצערנו ורכבים רבים למעשה יוצאים משימוש עקב פגיעה קשה מידי. רכבים אלה לא ניתנים לתיקון והם ננטשים. מה יותר טוב מלמכור אותם לסוחר רכבים אשר קונה אותם לברזל (כלומר מפרקים אותם ומוכרים את הברזל) בתל אביב שמגיע עד אליכם, מפנה את הרכב ועוד משלם לכם במזומן?

חשוב שתדעו שלא מדובר סתם בכל אחד אלא בחברת שירותי גרירה מקצועית ומנוסה אשר קונה רכבים לפירוק ויודע איך לטפל בהם ולהשתמש בחלקיהם באופן פרודוקטיבי ומועיל לסביבה. בעידן בו המודעות לאיכות הסביבה גדלה באופן משמעותי, אף אחד כבר לא נשאר אדיש למראה של גרוטאת רכב נטושה.

קונה רכבים לפירוק בתל אביב הוא הפתרון עבורך

אם יש לך רכב נטוש או רכב ישן מידי שלא כדאי לתקן אותו, או אולי רכב פגוע קשה לאחר תאונה אשר יצא משימוש, חברת אן אס מוטורס היא הפתרון שלך. חברה רצינית הפועלת בפריסה ארצית, חברה מנוסה ומקצועית, תפנה את רכבך ותשלם לך עבורו מחיר הוגן. רכבך הנטוש יתרום את אבריו ויהיה מי שיהנה מהם. ליצירת קשר ולשיחה עם נציגי החברה התקשר אלינו 054-4858965 .

קונה רכבים לפירוק ונסיעה
שירות בפריסה ארצית​
רוצה למכור את הרכב?
התקשר עכשיו ואנחנו בדרך אליך!
או השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

תוכן עניינים