אן אס מוטורס - קונה רכבים

אנחנו זמינים עכשיו! למכירת הרכב, התקשרו או שלחו ווטסאפ

רכבים חשמליים – אנרגיה נקייה וידידותית יותר לסביבה

רכבים חשמליים – אנרגיה נקייה וידידותית יותר לסביבה

חברות רכב רבות מתחילות להבין שהעתיד כבר כאן ומתחילות לפתח וליצור רכבים חשמליים הממונעים על ידי מנוע חשמלי שמורכב מתערובת של חמצן ומימן ומהטענת סוללה. בשלב זה מדובר בכמות קטנה יחסית של רכבים חשמליים שמיוצרים על מנת לבחון את השימוש והביקוש, בעקבות ההשקעה האדירה הנדרשת במיזם זה עדיין לא מייצרים רכבים חשמליים בכמויות מסחריות. ישנן מכוניות שפועלות בשתי השיטות יחדיו בנזין וחשמל.

מכונית על חשמל – מה זה אומר בכלל?

חשמל נמצא בכל מקום, השימוש בחשמל במקום בדלק מאפשר נסיעה נעימה ואקולוגית. המכוניות החשמליות חסכוניות וידידותיות יותר לסביבה, ברוב המכוניות החשמליות משך זמן טעינת הסוללה נמשך בין 4 ל-6 שעות ומספיק לכ-70 ק”מ המחיר הוא זול להפליא.

עדיין קשה להיפטר מכמה בעיות כגון הטענה ותחושת התאוצה הלקויה, כמו כן נטען שהנהיגה פחות מדויקת, ובנוסף תא המטען נאלץ בשלב זה לכלול בתוכו את הבטריות ולא להשאיר מקום פנוי. כרגע מכוניות אלו מתאימות יותר לנסיעה בכבישים עירוניים שבהם יש רמזורים כך שמנוע הרכב כבוי בזמן עצירה והמצברים נטענים.

מה שכן, הדבר הראשון שתרגשו בנסיעה על רכב חשמלי הוא השקט המוחלט, ניתן ליהנות מנסיעה בשקט מופתי שלא דומה לשום נסיעה אחרת.

כיום מנסים ליצור מכוניות חשמליות שיהיו מהירות יותר, המצב בעתיד מראה סימנים של שינוי והזמנות של רכבים חשמליים הולכות ומקבלות תאוצה. עלות הרכישה של רכב חשמלי היא יקרה אך היא מתקזזת עם החיסכון בדלק, יש צורך לגמוע קילומטרים רבים על מנת שזה יהיה באמת משתלם.

היבואנים מודים לכך שעבור משפחות רבות זה לא משתלם עדיין להחליף לרכב חשמלי אך מאמינים שאם הזמן ימצאו פתרונות זולים ויעילים יותר, מעריכים שייקח כעשר שנים עד שקניית רכבים חשמליים תהיה זהה לקניית רכבים רגילים. לנהוג ברכב חשמלי הופך לנגיש יותר ויותר, אמנם נראה שהעתיד כבר כאן וכי קניית רכבים חשמליים מתרחשת מדי יום, אך עדיין חלקנו צריכים קצת יותר זמן לפני שנחליט באיזה רכב לנהוג.

קונה רכבים לפירוק ונסיעה
שירות בפריסה ארצית​
רוצה למכור את הרכב?
התקשר עכשיו ואנחנו בדרך אליך!
או השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם